Centrala wirtualna daje mnóstwo możliwości. W porównaniu ze stacjonarną niebo a ziemia. I tak naprawdę co do tej centrali jeszcze dobierzesz, jakie usługi to zależy od dostawcy co Ci zaoferuje. Polecam zerknąć w tym zakresie na ofertę Focus Telecom. Co może Ci zaoferować? na pewno ogromny plus za ivr, możesz dowolną ilość zapowiedzi głosowych ustawiać
https://focustelecom.pl/ivr/ . Dzięki temu klient dzwoniąc połączy się od razu z dedykowanym do danej sprawy konsultantem bądź sporą ilość spraw może załatwić tylko z pomocą sekretarki. Centrala taka pozwala także kolejkować połączenia dowolnie, nagrywać i archiwizować dowolną ilość rozmów na pojemnym dysku w chmurze. Połączenia voip są o wiele tańsze, do obsługi centrali poza komputerem, telefonem albo słuchawką z aplikacją nie jest nic więcej potrzebne.