Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Dołącz do nas i zarejestruj się już teraz.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  

Zioła - herbcio.pl - zdrowie od matki natury
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Voip dla firm - korzyści?  (Przeczytany 1051 razy)
kosmka
Magister
******

Reputacja 0
Wiadomości: 272


Zobacz profil
« : Marzec 24, 2020, 22:42:00 »

Jakie korzyści po zmianie na telefonię voip dla firm poza niższymi rachunkami? Obawiam się o jakość takich połączeń mimo wszystko.
Zapisane
Forum edukacyjne, pomoc w nauce, zadania, przyjaciele
« : Marzec 24, 2020, 22:42:00 »




 Zapisane
karol4443
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 5


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : Marzec 25, 2020, 06:48:14 »

O takim czymś to ja nigdy nie słyszałem.Teraz na pewno nad tym bardzo się zastanowię.
Zapisane

gesia
Doktor Habilitowany
*******

Reputacja 0
Wiadomości: 452


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : Marzec 25, 2020, 22:09:25 »

Nie ma w tych czasach już powodów do obaw. Przy wykorzystywaniu łączy internetowych nowej generacji, jakość głosu i niezawodność są na takim samym poziomie, jak w przypadku telefonii analogowej. A korzyści o wiele wiele więcej niż niższe koszty połączeń. Ta telefonia dla firm to przyszłość tak naprawdę. Voip pozwala zoptymalizować i  zautomatyzować procesy w firmie, można wykonywać połączenia bezpośrednio z bazy CRM, można przekierować dzwoniącego do wolnego pracownika w firmie.  Szereg korzyści znajdziesz na https://focustelecom.pl/blog/telefon-voip-w-firmie-korzysci/ . To strona dostawcy wirtualnej centrali i systemów pokrewnych. Warto z nimi podjąć współpracę jeśli myślisz o centrali wirtualnej Voip.
Zapisane
DawidP
Profesor
********

Reputacja 0
Wiadomości: 1608


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : Maj 22, 2020, 18:36:00 »

Niestety ja nie wiedziałem, ze tego rodzaju urządzenia można podłączać do systemów CRM. W sumie czytałem dopiero niedawno na stronie https://www.connecto.pl/jak-dziala-system-crm/ jak faktycznie działa system CRM więc również zastanawiam się nad wdrożeniem go u siebie w firmie. Jestem przekonany, że jest to dobry pomysł.
Zapisane
Montana
Profesor
********

Reputacja 0
Wiadomości: 596


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : Czerwiec 02, 2020, 12:24:40 »

Na telefonię voip zdecydowanie warto postawić, choć dobrze jest skorzystać z oferty sprawdzonych firm. Osobiście polecam SuperVoIP - telefonia sprawdza się perfekcyjnie i dzięki niej można sporo zaoszczędzić.
Zapisane

Forum edukacyjne, pomoc w nauce, zadania, przyjaciele
   




 Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  


Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Seo4Smf v0.2 © Webmaster's Talks

Hayat Theme - Sefa