Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Dołącz do nas i zarejestruj się już teraz.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  

Zioła - herbcio.pl - zdrowie od matki natury
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: omnichannel  (Przeczytany 625 razy)
Noisyz
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 5


Zobacz profil
« : Wrzesień 01, 2021, 00:17:17 »

Witam, jeśli interesujecie się tematem jak omnichannel Omnichannel to jednoczesne i w pełni zintegrowane wykorzystywanie wielu kanałów do komunikacji z klientem. I mówimy tu jednocześnie o offline i online. Marka powinna być obecna tam, gdzie jest klient i oferować mu usługi, jakich oczekuje, a nie narzucać miejsce i czas, w którym może np. dokonać zakupu. To zdecydowanie wywraca myślenie o tradycyjnym sklepie stacjonarnym, ale także internetowym.

Zapisane
Forum edukacyjne, pomoc w nauce, zadania, przyjaciele
« : Wrzesień 01, 2021, 00:17:17 »




 Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  


Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Seo4Smf v0.2 © Webmaster's Talks

Hayat Theme - Sefa