Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Dołącz do nas i zarejestruj się już teraz.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 ... 7
  Drukuj  
Autor Wątek: Reklama w sieci, pozycjonowanie, mailing - co jeszcze?  (Przeczytany 26486 razy)
Szokk
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 31


Zobacz profil
« : Sierpień 16, 2014, 13:26:40 »

Ruszam z nową witryną i dość intensywnie zastanawiam się z czego mogę jeszzcze skorzystać, żeby od początku zainteresowanie strona było na odpowiednim poziomie? W sumie już z firmą Ditum, która wykonywać będzie, dla mnie pozycjonowanie ustaliliśmy, że będzie również mailing i adwords, ale myślę co można jeszcze zastosować? W sumie z tego co czytałem głównie na początku należy postawić na pozycjonowanie bo to daje najlepesze efekty na początku macie jakieś opinie na ten temat?
Zapisane
Forum edukacyjne, pomoc w nauce, zadania, przyjaciele
« : Sierpień 16, 2014, 13:26:40 »




 Zapisane
Melisa
Gimnazjalista
***

Reputacja 1
Wiadomości: 114


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : Sierpień 22, 2014, 09:01:38 »

Najlepsze efekty osiągniesz działając wielotorowo. Czyli postaw na:
pozycjonowanie
działanie na serwisach społecznościowych
może reklama adwords.
Najważniejsze to dotrzeć do jak największej liczby osob zainteresowanych naszą usługą.
Sama aktualnie prowadzę mój mały sklep internetowy, skorzystałam z usług tej firmy: http://www.apogeum-seo.pl/ z czego jestem zadowolona. Wszystko mi dokładnie opracowali tak więc nie musiałam się martwić praktycznie o nic.
Jest to również dość duża firma, która funkcjonuje od bardzo długiego czasu.
Zapisane
Glurty
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 2


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : Sierpień 22, 2014, 14:35:04 »

zależy jaki target, zależy jaka branża etc Uśmiech ale to fakt, najlepiej działać wielotorowo i analizować co się najbardziej opłaca Mrugnięcie
Zapisane

Santi
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 40


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : Wrzesień 02, 2014, 10:48:07 »

Ja się zgadzam z przedmówcą wszystko zależy od wielu czynników. Ogólnie nie wiem czy korzystanie z profesjonalnych firm szczególnie na początku jest czymś czego potrzebujemy. Tym bardziej, że w sieci jest dużo fajnych poradników wejdź sobie i poczytaj bloga freshmail.pl mają bardzo fajne wpisy odnośnie e-marketingu który mozna robić samemu. Ostatni wpis jest bardzo fajny http://freshmail.pl/blog/ciekawostki/buzz-marketing-case-studies-pewnej-kampani-mailingowej/ tak naprawdę jak komuś zależy to wszystko można zrobić praktycznie we własnym zakresie trzeba tylko chcieć.
Zapisane
filipinka
Doktor Habilitowany
*******

Reputacja 1
Wiadomości: 410


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : Wrzesień 08, 2014, 10:10:55 »

Myślę, że oprócz standardowych opcji reklamy w sieci, dobrze sprawdza się też wrzucenie swojej firmy na google street view, dzięki czemu użytkownik internetu będzie mógł wirtualnie wejść do naszej siedziby i zobaczyć na własne oczy, jak wygląda nasze miejsce pracy, co sprawdza się szczególnie w przypadku restauracji, hoteli, spa, ale nie tylko.
Zapisane
karolina
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 28


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : Wrzesień 10, 2014, 17:43:12 »

Ja od siebie mogę polecić taki blog o marketingu - sporo tam darmowych porad dotyczących promocji stron www - warto poczytać Uśmiech
Zapisane
Januszk
Gimnazjalista
***

Reputacja 0
Wiadomości: 128


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : Październik 30, 2014, 14:11:51 »

Pozycjonowanie, adwords  - wszystko to jest ważna ale jeśli strona internetowa nie ma interesującej treści to nie ma sensu jej reklamować.
Może warto byłoby uatrakcyjnić i unowocześnić stronę firmową?
Ostatnio popularne są animacje: http://animates.pl/ Jest to pewna alternatywa dla tekstu. W 60 s film pokaże co masz do zaoferowania klientowi.
Zapisane
MonikaB
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 12


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : Listopad 07, 2014, 11:04:11 »

Przede wszystkim social media
Zapisane
sylwia4012
Licealista
****

Reputacja 0
Wiadomości: 180


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : Listopad 17, 2014, 19:53:55 »

Możesz uzupełnić działania o powiadomienia sms. To coraz bardziej popularna forma reklamy. Zobacz ofertę http://www.tidemobile.pl - fajne opcje ustawień, nadpisy czy ustawienia dat i godzin wysyłki to podstawa w takich systemach, a ten oferuje wiele więcej. Poza tym jest prosty w obsłudze i całkiem skuteczny.
Zapisane
forfy
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 1


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : Listopad 18, 2014, 10:37:40 »

Serwisy społecznościowe! FB, Twitter, Instagram!
Zapisane

bebe7
Doktor Habilitowany
*******

Reputacja 0
Wiadomości: 489


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : Listopad 20, 2014, 12:10:00 »

Słyszałam, że pojawiła się nowa oferta - google business view, czyli wirtualna wycieczka po biurze. Całkiem ciekawe rozwiązanie jeśli chcemy, żeby klient się bardziej z nami związał.
Zapisane
filipinka
Doktor Habilitowany
*******

Reputacja 1
Wiadomości: 410


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : Listopad 20, 2014, 13:41:25 »

To prawda, opcja jest bardzo ciekawa, pisałam już zresztą o niej wcześniej w tym wątku Uśmiech
Zapisane
antoniusz
Licealista
****

Reputacja 0
Wiadomości: 188


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : Grudzień 01, 2014, 13:44:05 »

A ja chciałbym zaznaczyć,że reklama w sieci to nie wszystko.
Może warto byłoby zacząć działać również na gruncie lokalnym? Pomysłem są na przykład:
gadżety reklamowe
ulotki
czy też uatrakcyjnienie naszego zakładu. W sieci można obecnie zamówić naklejki na szyby  - konkretnie w tym sklepie.
Nie jest to drogie rozwiązanie a sprawi, że nasza firma stanie się o wiele bardziej rozpoznawalna.
Pozdrawiam.
Zapisane
hooligans
Doktor
*******

Reputacja 2
Wiadomości: 309


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : Grudzień 04, 2014, 13:37:49 »

Można jeszcze o mapkach google pomyśleć - też się sprawdza:)
Zapisane
zuzia.gola
Magister
******

Reputacja 1
Wiadomości: 256


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : Kwiecień 30, 2015, 08:49:44 »

Najlepiej korzystać z różnych form promocji. Wiele agencji (np. http://agencja-msweb.com.pl/ ) przygotowuje dla swoich klientów na początku strategie działań. Takie strategie oparte są o różne narzędzia - takie jak Adwords czy social media. Jeśli strategia jest dobrze realizowana, to firma szybko staje się widoczna w sieci.
Zapisane
Forum edukacyjne, pomoc w nauce, zadania, przyjaciele
   




 Zapisane
Strony: [1] 2 3 ... 7
  Drukuj  
 
Skocz do:  


Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Seo4Smf v0.2 © Webmaster's Talks

Hayat Theme - Sefa