Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Dołącz do nas i zarejestruj się już teraz.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
jak zdać egzamin
jak zdać egzamin
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Prezentacja maturalna Motyw matki w literaturze  (Przeczytany 8508 razy)
Dagaa
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 6


Zobacz profil
« : Kwiecień 18, 2012, 20:42:26 »

Hej Uśmiech
Mam taki temat własnie pracy maturalnej.
Wybralam juz lektury sa to : Nad Niemnem , Dziady cz III ,i Przedwiośnie . Nie wiem jedynie jaka matke wybrac do NAd Niemnem jaki byłby najlepszy przykład .

Pomoze ktos w doborze?
Zapisane
Forum edukacyjne, pomoc w nauce, zadania, przyjaciele
« : Kwiecień 18, 2012, 20:42:26 »




 Zapisane
matustne
Przedszkolak
*

Reputacja -1
Wiadomości: 27


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : Kwiecień 18, 2012, 20:45:23 »

Oferuję pisanie bibliografii za 5 zł.  Każda bibliografia jest nowa, pisana na indywidualne zamówienie, umieszczone w niej pozycje wybierane są wspólnie, bądź podawane przez zamawiającego.
Bibliografia zawiera literaturę podmiotu (lektury i ich liczba do ustalenia) i literaturę przedmiotu (min. 10 pozycji).
Posiadam trzyletnie doświadczenie. Oprócz tego pisanie planów wypowiedzi i całych prac. Więcej na stronie:
http://www.swistak.pl/a22766135,Matura-Bibliografie-za-5-zl.html
Kontakt ze mną: matustne@wp.pl

Zapisane
matustne
Przedszkolak
*

Reputacja -1
Wiadomości: 27


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : Kwiecień 18, 2012, 20:46:58 »

Posiadam także pracę na ww temat. Mogę tanio odsprzedac jako pomoc.
Zapisane
Dagaa
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 6


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : Kwiecień 18, 2012, 20:53:57 »

Pomoze ktos czy wszyscy chca tylko kase?
Zapisane
matustne
Przedszkolak
*

Reputacja -1
Wiadomości: 27


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : Kwiecień 18, 2012, 21:10:55 »

A pomyślisz trochę sama czy chcesz tylko aby inny mysleli za Ciebie?
Zapisane
Dagaa
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 6


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : Kwiecień 18, 2012, 21:22:43 »

Chce tylko pomocy to tak duzo?Uśmiech_
Zapisane
matustne
Przedszkolak
*

Reputacja -1
Wiadomości: 27


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : Kwiecień 19, 2012, 10:50:13 »

Andrzejowa Korczyńska
Zapisane
trajektoria
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 9


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : Kwiecień 19, 2012, 13:42:48 »

Cudzoziemka byłaby też niezłą lekturą do tego tematu
Zapisane

Dagaa
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 6


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : Kwiecień 19, 2012, 15:51:49 »

Andrzejowa KOrczynska tez o niej myslałam. A Moge zrobic np porownanie Andrzejowej i Emili KOrczynskiej?
Zapisane
matustne
Przedszkolak
*

Reputacja -1
Wiadomości: 27


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : Kwiecień 19, 2012, 19:39:50 »

Tak, oczywiście, że mozesz zrobic porownanie tych matek
Zapisane
Dagaa
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 6


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : Kwiecień 19, 2012, 19:53:21 »

Dzieki bardzo za podpowiedz przyda mi sie Uśmiech

A jezeli moge Ciebie jeszcze spytac jak umiescic je w konspekcie w sensie co moge wpisac przy tych matkach?
Zapisane
matustne
Przedszkolak
*

Reputacja -1
Wiadomości: 27


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : Kwiecień 19, 2012, 21:19:46 »

a co chcesz o nich powiedziec? konspekt pisze sie na podstawie pracy
Zapisane
Dagaa
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 6


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : Kwiecień 19, 2012, 21:30:41 »

Napisałam juz konspekt jakos sobie poradziłam..
Zapisane
Forum edukacyjne, pomoc w nauce, zadania, przyjaciele
   




 Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  


Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Seo4Smf v0.2 © Webmaster's Talks

Hayat Theme - Sefa