Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Dołącz do nas i zarejestruj się już teraz.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Połączenia VoIP  (Przeczytany 2980 razy)
Komando
Uczeń
**

Reputacja 0
Wiadomości: 50


Zobacz profil
« : Sierpień 26, 2016, 02:20:58 »

Jestem wspólnikiem w firmie, która zajmuje się usługami brokerskim. Nieodłącznym narzędziem naszej pracy jest telefon, ponieważ dokonujemy w imieniu Naszych klientów kupna i sprzedaży waluty na forexie, żeby zoptymalizować koszty prowadzenia biura zastanawiamy się nad wprowadzeniem połączeń VoIP'owych w miejsce normalnych połączeń telefonicznych, znalazłem nawet taką firmę https://www.datera.pl/sip-trunk-biz zajmującą się tego typu usługami, proba jednak do Was, czy dobrze rozumiem, że to na pewno chodzi o połączenia VoIP? A jeżeli byłoby to coś innego, to jak to się różni od VoIP?
Zapisane
Forum edukacyjne, pomoc w nauce, zadania, przyjaciele
« : Sierpień 26, 2016, 02:20:58 »




 Zapisane
Marianol
Profesor
********

Reputacja 0
Wiadomości: 592


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : Czerwiec 20, 2018, 15:26:28 »

Faktycznie ciężko wywnioskować, czy chodzi o voip. My korzystamy w firmie właśnie z takiej technologii i jest naprawdę ekstra Chichot Najbardziej podoba mi się nagrywanie rozmów od https://dzinga.com/pl/products/call-recording/ . To świetna usługa, bo pozwala uniknąć nieporozumień. Klienci czasem coś mówią, pracownik zapomina zapisać i potem się robi bałagan. A tak to można odsłuchać rozmowę i wszystko wiadomo Uśmiech
Zapisane
zuzkhjv
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 1


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : Styczeń 02, 2019, 20:55:54 »

Telefonia VoIP to wspaniałe rozwiązanie dla firmy i dla domu jezeli tylko jest tam internet. Zobacz https://www.esiptel.pl/co-to-jest-voip.html bardz dobrą ofertę firmy Univel. Bardzo dobre ceny i  super jakość usług.
Zapisane
majgra
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 4


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : Styczeń 02, 2019, 23:17:32 »

Słyszałam dużo dobrego o tej telefonii.
Zapisane
gesia
Licealista
****

Reputacja 0
Wiadomości: 163


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : Październik 25, 2019, 13:21:27 »

Oczywiście, że to najlepsze możliwe rozwiązanie. Jak chcecie zobaczyć czym się różni takie call center VoIP od tradycyjnego to odsyłam na stronę https://focustelecom.pl/blog/call-center-voip-co-to-jest/. To jest naprawdę sprawdzony dostawca przy okazji i myśląc o wdrażaniu telefonii internetowej warto się właśnie do nich zgłosić. VoIP call center to rozwiązanie odpowiednie zarówno dla dużych ale i małych firm. W każdej szybko da się zauważyć pozytywne aspekty, nie tylko oczywiste finansowe. Przede wszystkim dużo mniej sprzętu jest potrzebne do obsługi takiej infolinii. Wymienić należy również takie korzyści jak niezależność od operatora telekomunikacyjnego (możliwa zmiana w każdym czasie), niezależność numeracji od lokalizacji (nie zmieniają się numery nawet jak firma zmieni siedzibę), nieograniczona liczba jednoczesnych rozmów(przy tradycyjnej telefonii to max. 30 z jednego łącza) oraz możliwość uruchomienia systemu w bardzo krótkim czasie.

 
Zapisane
Montana
Student
*****

Reputacja 0
Wiadomości: 227


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : Grudzień 15, 2019, 19:52:46 »

Tego typu usługi są niezwykle popularne i nie ma się co dziwić, bo połączenia są świetnej jakości i przede wszystkim ich cena znacząco maleje. Polecam firmę SuperVoIP, z której korzystamy już od dłuższego czasu i wszystko działa idealnie.
Zapisane
Forum edukacyjne, pomoc w nauce, zadania, przyjaciele
   




 Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  


Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Seo4Smf v0.2 © Webmaster's Talks

Hayat Theme - Sefa