Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Dołącz do nas i zarejestruj się już teraz.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  

Zioła - herbcio.pl - zdrowie od matki natury
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 9
  Drukuj  
Autor Wątek: Idealne pomieszczenie na magazyn firmowy  (Przeczytany 53270 razy)
czeks
Uczeń
**

Reputacja 0
Wiadomości: 66


Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : Listopad 02, 2017, 16:14:04 »

Pomyśl o wentylacji. W magazynie jest ona potrzebna. Możesz wziąć pod uwagę instalację rekuperatora. Rekuperator to wentylacja i odzysk ciepła w jednym. Poczytaj sobie o tym: http://thesslagreen.com/
Zapisane
Forum edukacyjne, pomoc w nauce, zadania, przyjaciele
« Odpowiedz #30 : Listopad 02, 2017, 16:14:04 »




 Zapisane
mari6
Uczeń
**

Reputacja 0
Wiadomości: 92


Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : Listopad 03, 2017, 12:32:05 »

Może chcielibyście wynająć magazyn? Sprawdźcie sobie artykuł https://kangu24.com/pl/przechowywac-rzeczy-zima/ nie jest to wcale drogie rozwiązanie, zazwyczaj firmy mają elastyczny okres najmu. Ja potrzebowałam powierzchni do przechowywania dokumentów oraz mebli, taki magazyn samoobsługowy to dobra opcja
Zapisane
kapsel4
Student
*****

Reputacja -2
Wiadomości: 200


Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : Listopad 06, 2017, 13:26:26 »

Według mnie, warto zwrócić szczególną uwagę na dobór takich osób jak producent opakowań z tworzyw sztucznych, który zaopatrzy Twój magazyn w najpotrzebniejsze elementy wyposażenia. Wielkość powierzchni magazynowej, lokalizacja oraz odpowiednie wyposażenie, to moim zdaniem trzy główne czynniki tego biznesu.
Zapisane
asiaod
Profesor
********

Reputacja 0
Wiadomości: 921


Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : Listopad 25, 2017, 18:28:13 »

Magazyn to również wyposażenie i wydaje mi się, że warto przywiązać do tego nieco większą wagę.  Na stronie firmy Nedcon znajdziesz przeglądy regałów - jestem zdania, że warto poświęcić chwilę i przyjrzeć się bliżej temu tematowi, skoro interesuje nas temat magazynów.
Zapisane
Ajlar
Doktor Habilitowany
*******

Reputacja 0
Wiadomości: 473


Zobacz profil
« Odpowiedz #34 : Listopad 25, 2017, 19:15:51 »

Na pewno w magazynie przydadza sie wszelkiego rodzaju kartony, opakowania, folie, stretche itp itd - do bezpiecznego segregowania, przechowywania i wysylania towarow. Wszystko to, i duzo duzo wiecej, mozna dostac w sklepie https://kartoniarnia.pl/
Przy wiekszych zamowieniach - mozliwy rabat.
Zapisane
barbaraem
Uczeń
**

Reputacja 0
Wiadomości: 78


Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : Grudzień 04, 2017, 13:00:34 »

Pamiętajcie, żeby przestrzeń magazynowa posiadała instrukcję bezpieczeństwa pożarowego https://www.atex137.pl/instrukcje-bezpieczenstwa-pozarowego/. To bardzo ważna kwestia i należy położyć na nią ogromny nacisk.
Zapisane
sylwia4012
Doktor Habilitowany
*******

Reputacja 0
Wiadomości: 438


Zobacz profil
« Odpowiedz #36 : Grudzień 07, 2017, 19:10:58 »

Najważniejszy jest dobry projekt. Jeśli tym się zajmiemy to już połowa sukcesu. Projekty różnego rodzaju konstrukcji wykonuje firma https://figura.team/oferta/ . Mają grono zaufanych klientów, cieszą się dobrymi opiniami więc o czymś musi to świadczyć. Znają się na tym co robią, to pewne.
Zapisane
Woniz
Gimnazjalista
***

Reputacja 0
Wiadomości: 142


Zobacz profil
« Odpowiedz #37 : Grudzień 17, 2017, 22:00:04 »

Już na etapie projektowania pamiętaj o wentylacji. To bardzo ważne! Wszelkie wątpliwości w tej sprawie powinni ci wyjaśnić w http://brawent.pl/inspekcja-wizyjna/. Mnie sporo uświadomili w tej kwestii.
Zapisane
angela12
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 39


Zobacz profil
« Odpowiedz #38 : Styczeń 19, 2018, 19:18:47 »

Magazyn firmowy powinień mieć bardzo dobre warunki do zrobienia prawidłowej wentylacji i klimatyzacji. Ewentualnie taką posiadać. Ja zawsze przy wyborze takich budynków wolę planować wszystko sama, bo mam pewność że jest to dobrze wykonane. Bardzo ważne są również zabezpieczenia przeciwpożarowe http://klimavent.pl/index.php/oferta/klapy-przeciwpozarowe/ które zmniejszą ryzyko związane z pożarem.
Zapisane
Fionka3
Gimnazjalista
***

Reputacja 0
Wiadomości: 141


Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : Luty 18, 2018, 20:52:31 »

Idealne pomieszczenie musi być przede wszystkim dobrze wyposażone. W profesjonalnym magazynie nie obejdzie się bez podnośników, które ułatwią pracę. Bardzo dobry sprzęt tego typu oferuje firma http://haulotte.pl/. Operatorzy ich sprzętu głownie chwalą go za dużą ergonomię i bezpieczeństwo pracy na nich.
Zapisane
Nati1991
Doktor
*******

Reputacja 3
Wiadomości: 338


Zobacz profil
« Odpowiedz #40 : Kwiecień 14, 2018, 14:28:26 »

Jeśli mówimy o idealnym pomieszczeniu na magazyn firmowy, to uważam, że zdecydowanie najlepiej sobie taką halę wybudować. To jedyny sposób na znalezienie budynku w stu procentach odpowiadającemu naszym potrzebom. Koszt budowy hali stalowej jest dużo niższy, niż murowanej, o czym możesz się przekonać, przeglądając cennik choćby spółki Depenbrock Polska - http://depenbrock.pl/oferta . Wynajem moim zdaniem mija się z celem, ponieważ przy długiej działalności, dajemy zarobić właścicielowi krocie.
Zapisane
Maksym
Doktor Habilitowany
*******

Reputacja 0
Wiadomości: 413


Zobacz profil
« Odpowiedz #41 : Kwiecień 20, 2018, 23:34:28 »

Na pewno powinno byc przestronne, cięzko mi powiedzieć jak ma wyglądać bo też zależy co będzie tam przechowywane. Nie zapomnij jednak o odpowiednim oprogramowaniu do prowadzenia magazynu. Te systemy bardzo dobrze funkcjonują w firmach https://erpnav.pl/system-erp-microsoft-dynamics-nav/ warto zapoznać się z oferta.
Zapisane
ewelka7939
Profesor
********

Reputacja 0
Wiadomości: 652


Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : Kwiecień 21, 2018, 21:17:58 »

Jeśli już znajdziecie to swoje miejsce, to pewnie potrzebne będą regały. Ja jestem zadowolona z takiego, jak regał wspornikowy w swoim magazynie. Mamy z mężem firmę i taki magazyn prowadzimy już bardzo długo. Regały są potrzebne do tego, aby wszystko zorganizować. Porządkowane nie zabiera już dużo czasu, a towary są widoczne od razu, więc łatwo je zabrać.
Zapisane
gesia
Doktor Habilitowany
*******

Reputacja 0
Wiadomości: 452


Zobacz profil
« Odpowiedz #43 : Kwiecień 23, 2018, 21:50:29 »

Najlepiej na magazyny sprawdzają się teraz hale stalowe, stawia się je szybko, ekonomicznie, w razie potrzeby można przebudować czy przenieść taką halę. Spośród firm zajmujących się ich wznoszeniem polecam Commercecon, mają siedzibę w Konstantynowie Łódzkim. Widziałam na żywo jak pracują (stawiali halę w rodzinnej firmie) i zapewniam, że każdy z was życzyłby sobie takiej współpracy. Dostosowali projekt dokładnie do wymagań (także finansowych), na każdym etapie budowy dostawaliśmy sprawozdanie z przeprowadzonych prac. W ich konstrukcjach stosują nowoczesne techniki produkcji i montażu dzięki czemu hale są jeszcze bardziej funkcjonalne (stosują mniejszą ilość podpór zachowując pełnie bezpieczeństwo).
Zapisane
veronea
Uczeń
**

Reputacja 0
Wiadomości: 60


Zobacz profil
« Odpowiedz #44 : Kwiecień 30, 2018, 11:16:30 »

Czy ktoś już jest właścicielem magazynu albo hali magazynowej od dłuższego czasu i mógłby się podzielić swoimi doświadczeniami? Wiem, że to może nie jest praktyka często stosowana, trudno jest doradzać coś swojej konkurencji, ale może choć troszkę odsłonicie rąbka tajemnicy. Interesuje mnie najbardziej dobór wyposażenia. Co wpływa na Wasze decyzje? Czy doposażając magazyn, zdecydowalibyście się na takie produkty http://nedcon.pl/produkty/regaly-paletowe/? Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Wierzę, że są jeszcze ludzie, którzy chcą wspierać innych.
Zapisane
Forum edukacyjne, pomoc w nauce, zadania, przyjaciele
   




 Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 9
  Drukuj  
 
Skocz do:  


Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Seo4Smf v0.2 © Webmaster's Talks

Hayat Theme - Sefa