Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Dołącz do nas i zarejestruj się już teraz.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: jak sie zabrac za sklep internetowy?  (Przeczytany 193 razy)
bajola
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 42


Zobacz profil
« : Maj 23, 2019, 17:33:19 »

heej, chcialam stworzyc wlasny sklep internetowy, ludzie coraz czesciej korzystaja z takiej formy zakupow, wiem ze musze znalezc jakis dobry hosting, co polecacie? z czego korzystacie? slyszalam sporo dobrego o firmie nazwa.pl  widzialam ich oferte i chyba sie zdecyduje
Zapisane
Forum edukacyjne, pomoc w nauce, zadania, przyjaciele
« : Maj 23, 2019, 17:33:19 »




 Zapisane
exi
Licealista
****

Reputacja 0
Wiadomości: 181


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : Maj 27, 2019, 16:09:27 »

Zgadza się, nazwa.pl będzie dla ciebie dobrym wyborem. Mam u nich stronę na serwerach od kilku lat i nie miewam raczej problemów. A jak coś jest nie tak to jest infolinia 24/7 na której zawsze można się dowiedzieć i pomogą.
Zapisane
Grzesiek322
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 4


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : Maj 28, 2019, 09:54:41 »

Założenie sklepu internetowego to niestety bardzo trudne zadanie. Sam coś o tym wiem, bo niedawno zakładałem. Najwięcej roboty jest z całą papierologią i założeniem działalności gospodarczej. Oczywiście nie możemy zapomnieć też o samej stronie internetowej i sklepie tam. Ja w tym zakresie postawiłem na współpracę z https://www.grupafaro.pl/. Chociaż tyle mogłem się odciążyć.
Zapisane
Tarlinka
Uczeń
**

Reputacja 0
Wiadomości: 61


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : Maj 29, 2019, 19:50:10 »

nazwa ma tez fajne programy partnerskie na ktorych mozna zarobic wiec skoro juz sie decydujesz to przyjzyc sie tez tej  ofercie
Zapisane
Madedia
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 4


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : Maj 29, 2019, 20:56:35 »

Wydaje mi się, że warto podjąć współpracę z firmą, która zna się dobrze na tworzeniu sklepów internetowych.
Zapisane
malwa_bojarska
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 32


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : Maj 30, 2019, 22:10:23 »

pewnie, ze tak, dlatego jak dziewczyny mowia nazwa akurat spoko - sa dlugo na rynku, bo ponad 20 lat i jak zalezy Ci na jakosci a nie na mega okazyjnej cenie to warto z nimi wspolpracowac
Zapisane
Forum edukacyjne, pomoc w nauce, zadania, przyjaciele
   




 Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  


Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Seo4Smf v0.2 © Webmaster's Talks

Hayat Theme - Sefa