Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Dołącz do nas i zarejestruj się już teraz.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  

Zioła - herbcio.pl - zdrowie od matki natury
Strony: [1] 2
  Drukuj  
Autor Wątek: Czy warto jest tutaj wynająć sobie biuro?  (Przeczytany 8507 razy)
Melisa
Licealista
****

Reputacja 1
Wiadomości: 165


Zobacz profil
« : Wrzesień 16, 2014, 11:19:53 »

Czy ktoś z Was zna może ten kompleks: http://kompleks-adgar.pl/ ? Myślicie,ze warto byłoby tam obecnie wynająć sobie biuro?
Zastanawiam się nad tym rozwiazaniem ponieważ szukam dobrego miejsca na prowadzenie biznesu w stolicy. A tutaj mamy centrum miasta i całkiem przystępne ceny wynajmu.
Zapisane
Forum edukacyjne, pomoc w nauce, zadania, przyjaciele
« : Wrzesień 16, 2014, 11:19:53 »




 Zapisane
filipinka
Doktor Habilitowany
*******

Reputacja 1
Wiadomości: 410


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : Wrzesień 16, 2014, 11:49:03 »

Może popytaj na forum Twojego miasta. A nuż tam ktoś będzie wiedział, jak to wygląda.
Zapisane
sylwia4012
Doktor Habilitowany
*******

Reputacja 0
Wiadomości: 438


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : Marzec 10, 2016, 14:49:07 »

A może zastanów się też nad opcją wirtualnego biura? Na http://vimaroffice.pl/index.php/oferta-biura-wirtualne widziałam, że to całkiem niezła opcja. Można sporo na tym zaoszczędzić.
Zapisane
ela231
Uczeń
**

Reputacja 0
Wiadomości: 61


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : Marzec 20, 2016, 09:31:47 »

Moim zdaniem każde miejsce jest fajne, ale musi efektownie wyglądać. To znaczy być wizytówką swojej branży. Jeżeli będziesz takiej pomocy potrzebować to polecam zgłosić się do http://370studio.pl . Tam zajmą się wszystkim od podstaw. Wykonają dla Ciebie projekt, wezmą Twoje pomysły pod uwagę i swoje. Z tego co czytałam to pracują na skale całej Polski.
Zapisane
rory17
Profesor
********

Reputacja 1
Wiadomości: 583


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : Marzec 20, 2016, 17:11:06 »

W Warszawie najlepiej mieć biuro w centrum.
Zapisane
zuzia.gola
Magister
******

Reputacja 1
Wiadomości: 297


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : Maj 16, 2016, 10:10:34 »

Niezależnie od tego gdzie wynajmiesz biuro pamiętaj, by wygospodarować trochę miejsca na archiwum. Zaopatrz się w takie pudła archiwizacyjne http://archiwizacjadokumentow.com.pl/index.php/materialy/pudla-archiwizacyjne-z-tektury-falistej-archivboxy i inne materiały do archiwizacji, i tam przechowuj wszelkie papiery. Nigdy nie wiadomo kiedy się przydadzą.
Zapisane
Demaniakaj
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 1


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : Kwiecień 05, 2017, 13:05:14 »

Ja we Wrocławiu mogę polecić http://ideaprestige.eu/. Jak dla mnie jest to bardzo dobre biuro wirtualne i warto się zastanowić nad taką opcją
Zapisane
luizza311
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 5


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : Kwiecień 05, 2017, 17:45:06 »

Według mnie czemu nie ? Będziesz miał bardzo dużo atutów w tym zakresie !
Zapisane

niezapominajka
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 4


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : Czerwiec 20, 2018, 18:50:36 »

A słyszeliście może o takim czymś jak wirtualne biuro? Wydaje mi się, że to lepsza opcja niż wynajem. Przypadkowo wpadłam na stronę: https://ideaplace.pl/pl/oferta/twoja_firma/ i przeczytałam w jaki sposób to wszystko działa i sama zastanawiam się czy nie skorzystać z tego rozwiązania. Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenie w tym temacie?
Zapisane
emilsone
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 4


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : Czerwiec 20, 2018, 19:56:07 »

Jeśli tylko odpowiada Ci cena i lokalizacja, to czemu nie Nie wydaje mi się żeby coś mogło być nie tak
Zapisane
herex77
Przedszkolak
*

Reputacja -1
Wiadomości: 39


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : Czerwiec 21, 2018, 11:56:45 »

Możliwości jest nawet więcej, bo być może będzie lepiej jeśli nie wynajmiesz biura, a charakter pracy pozwala ci robić swoje, ale zamiast biura mieć call center. Możesz w sumie poczytać tutaj na ten temat o wdrażaniu systemów call center. http://www.clientservice.pl/wewnetrzne-contact-center/
Zapisane
Agusiek55
Uczeń
**

Reputacja 0
Wiadomości: 94


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : Październik 07, 2018, 22:58:03 »

Dobra lokalizacja to podstawa biznesu. Głownie pod tym kątem powinniście wybierać swoje biura. Zainteresujcie się również profesjonalnym wyposażeniem czyli meblami i dodatkami do biur. Również fajną rzeczą są specjalne dywany do biura, z ich pomocą fajnie możecie zaaranżować każde pomieszczenie firmowe.
Zapisane
asmarcin
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 1


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : Październik 08, 2018, 22:23:54 »

Ciężko znaleźć dobry lokal na biuro, ale jeśli już taki znajdziemy, to wystarczy urządzić po swojemu i rozkręcać biznes.
Zapisane

maiii9
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 3


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : Październik 09, 2018, 13:52:37 »

Warto w tym temacie doradzić się znajomych. Myślę, że to jest najlepsze możliwe rozwiązanie.
Zapisane

Jeden dzień może być perłą, a wiek cały może nic nie znaczyć – Gottfried Keller
Mokka21
Profesor
********

Reputacja -1
Wiadomości: 2684


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : Październik 29, 2018, 10:51:58 »

Moim zdaniem ogólnie wynajmowanie biura jest mało opłacalne. Zdecydowanie lepiej według mnie wybudować sobie własny obiekt biurowy z taką liczbą pomieszczeń, jakiej potrzebujemy. Może to dla nas zrealizować np. firma Depenbrock Polska,z której ofertą można się zapoznać na stronie http://depenbrock.pl/oferta/obiekty-biurowe-i-uslugowe. Polecam, bo naprawdę warto skorzystać
Zapisane
Forum edukacyjne, pomoc w nauce, zadania, przyjaciele
   




 Zapisane
Strony: [1] 2
  Drukuj  
 
Skocz do:  


Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Seo4Smf v0.2 © Webmaster's Talks

Hayat Theme - Sefa