Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Dołącz do nas i zarejestruj się już teraz.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
jak zdać egzamin
jak zdać egzamin
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Czy warto jest tutaj wynająć sobie biuro?  (Przeczytany 3086 razy)
Melisa
Gimnazjalista
***

Reputacja 0
Wiadomości: 105


Zobacz profil
« : Wrzesień 16, 2014, 11:19:53 »

Czy ktoś z Was zna może ten kompleks: http://kompleks-adgar.pl/ ? Myślicie,ze warto byłoby tam obecnie wynająć sobie biuro?
Zastanawiam się nad tym rozwiazaniem ponieważ szukam dobrego miejsca na prowadzenie biznesu w stolicy. A tutaj mamy centrum miasta i całkiem przystępne ceny wynajmu.
Zapisane
Forum edukacyjne, pomoc w nauce, zadania, przyjaciele
« : Wrzesień 16, 2014, 11:19:53 »




 Zapisane
filipinka
Doktor Habilitowany
*******

Reputacja 1
Wiadomości: 410


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : Wrzesień 16, 2014, 11:49:03 »

Może popytaj na forum Twojego miasta. A nuż tam ktoś będzie wiedział, jak to wygląda.
Zapisane
sylwia4012
Gimnazjalista
***

Reputacja 1
Wiadomości: 113


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : Marzec 10, 2016, 14:49:07 »

A może zastanów się też nad opcją wirtualnego biura? Na http://vimaroffice.pl/index.php/oferta-biura-wirtualne widziałam, że to całkiem niezła opcja. Można sporo na tym zaoszczędzić.
Zapisane
ela231
Uczeń
**

Reputacja 0
Wiadomości: 61


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : Marzec 20, 2016, 09:31:47 »

Moim zdaniem każde miejsce jest fajne, ale musi efektownie wyglądać. To znaczy być wizytówką swojej branży. Jeżeli będziesz takiej pomocy potrzebować to polecam zgłosić się do http://370studio.pl . Tam zajmą się wszystkim od podstaw. Wykonają dla Ciebie projekt, wezmą Twoje pomysły pod uwagę i swoje. Z tego co czytałam to pracują na skale całej Polski.
Zapisane
rory17
Profesor
********

Reputacja 1
Wiadomości: 577


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : Marzec 20, 2016, 17:11:06 »

W Warszawie najlepiej mieć biuro w centrum.
Zapisane
zuzia.gola
Licealista
****

Reputacja 1
Wiadomości: 174


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : Maj 16, 2016, 10:10:34 »

Niezależnie od tego gdzie wynajmiesz biuro pamiętaj, by wygospodarować trochę miejsca na archiwum. Zaopatrz się w takie pudła archiwizacyjne http://archiwizacjadokumentow.com.pl/index.php/materialy/pudla-archiwizacyjne-z-tektury-falistej-archivboxy i inne materiały do archiwizacji, i tam przechowuj wszelkie papiery. Nigdy nie wiadomo kiedy się przydadzą.
Zapisane
Demaniakaj
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 1


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : Kwiecień 05, 2017, 13:05:14 »

Ja we Wrocławiu mogę polecić http://ideaprestige.eu/. Jak dla mnie jest to bardzo dobre biuro wirtualne i warto się zastanowić nad taką opcją Uśmiech
Zapisane
luizza311
Przedszkolak
*

Reputacja 0
Wiadomości: 5


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : Kwiecień 05, 2017, 17:45:06 »

Według mnie czemu nie ? Będziesz miał bardzo dużo atutów w tym zakresie !
Zapisane

Forum edukacyjne, pomoc w nauce, zadania, przyjaciele
   




 Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  


Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Seo4Smf v0.2 © Webmaster's Talks

Hayat Theme - Sefa